Primăria Comunei Caţa județul Brașov

Caiet de sarcini -Pentru lucrări de împodobire și iluminat festiv în comuna Cața și sate aparținătoare

Nr.înreg:4902 /26.11.2021

 

Caiet de sarcini

Pentru lucrări de împodobire și iluminat festiv în comuna Cața și sate aparținătoare

 

 

1.      Generalități

1.1 Prezuntul caiet de sarcini stabilește condițiile de achi9ziție a produselor pentru iluminatul festiv, stabilind condițiile tehnice și calitative necesare funcționării acestui system, în condiții de eficiență și siguranță.

1.2 Prezentul caiet de sarcini a fost elaborate spre a servi drept documentație tehnică și referință în vederea stabilirii condițiilor specific de achiziție a produselor pentru iluminatul festiv.

1.3 Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația necesară desfășurării activităților de furnizare a produselor pentru iluminatul festiv și constitue ansamblul cerințelor tehnice pe baza cărora se elaborează, de către fiecare ofertant, propunerea tehnică și financiară.

1.4 Prezentul caiet de sarcini conține specificații tehnice care defines caracteristicile referitoare la nivelul calitativ, ethnic și de performanță, siguranță în exploatare, precum și sisteme de asigurare a calității, terminologie, simboluri, condițiile pentru certificarea conformității cu stadartele specific sau altele asemenea.

1.5 Caietul de sarcini conține cerințele minime impuse pentru atribuirea contractului. Oferta ce va cuprinde caracteristici tehnice sau categoriide produse care nu respect aceste cerințe va fi respinsă ca neconformă.

 

2.      Obiectul achiziției

2.1    Autoritatea contractantă intenționează achiziționarea de produse pentru iluminatul festiv, montarea și punerea în funcțiune/demontarea instalațiilor pentru perioada sărbătorilor de iarnă 2021-2022 din Comuna Cața.

2.2    Sursa de finanțare: Buget local

2.3    Tip contract: Lucrări

2.4    Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut

 

3.      Necesitatea și opurtunitatea: Iluminatul festiv este o component sezonieră a sistemului de iluminat, care este utilizat cu ocazia sărbătorilor de iarnă.

   Autoritataera contractantă dorește realizarea iluminatului festiv în Comuna Cața prin intermediul echipamentelor și instalațiilor ornamentale specific iluminatului festiv, achiziționate care vor fi prezentate de către ofertanți.

   Ornamentarea va trebui să pună în valoare toate locațiile indicate de beneficiar într-o manieră armonioasă și original.

 

4.      Tipuri și cantitățile produselor solicitate:

 

Nr.crt
Denumire produs
Culoare
Dimensiuni
Cantitate
1
Ghirlandă exterior, efect stroboscopic (gard)
Lumină caldă
500x100 cm
4
2
Instalație iluminat brad cu efect stroboscopic
multicoloră
10 ml
10
3
Instalație iliminat decorative pentru copaci, cu efect stroboscol
Lumină albă
10 ml
30
4
Figurină ”Moș Crăciun”
Iluminat multicolor
180 cm
1
5
Figurină ”Îngeraș”
8 jocuri de lumini
160 cm
1
6
Figurină ”Ren”
 
160 cm
1
7
Figurină ”Om de zăpadă”
8 jocuri de lumini
160 cm
1
8
Figurină ”Cadou”
Ilominat diverse culori
80/80 cm
4
9
Figurină tematică gonflabilă
 
 
2
10
Ornament stâlp ”Fulg”
 
60 x60 cm
135
11
Instalație iluminat brad (brazi sate aparținătoare)
multicolor
10 ml
10
12
Ornamente brad
set
 
1
13
Ghirlandă exterior cu effect stroboscopic (primărie)
Lumină caldă
300x300 cm
5
 

5.      Cerințe minime și obligatorii

5.1    Toate produsele luminoase trebuie să fie proiectate pentru montaj exterior. Produsele trebuie să fie interconectabile și să fie echipate cu redresare de alimentare cu energie electric și dotate cu elemente metalice de prindere.

5.2    Toate produsele decorative utilizate în iluminatul festiv, vor fi echipate cu surse  de iluminat de tip LED astfel încât să asigure un consum mic de energie electric și o durată mai mare de viață

6.      Propunerea financiară

6.1    Executantul lucrărilor al iluminatului festiv va include în prețul unitar al produselor manopera și , utilaj și transporti pe care le consider necesare pentru a furniza și instala lucrarea

7.      Contractul

7.1    Executantul va avea obligația de a constitui garnția de bună execuție , în cuantum de 5% din valoarea contractului. Restituirea garanției se va elibera în 2 tranșe: 70% în termen de 14 zile de la data închierii procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, iar restul de 30 % la expirarea perioadei de garanție a lucrărilor executate de 24 luni, pe baza procesului verbal de recepție finală.

7.2    Durata contractului este 2 luni.

8.      Condiții și modalități de plată

8.1    prețul va fi exprimat în lei

8.2    prețul va fi ofertat pe module și per total al achiziției

Întocmit, Viceprimar – Kelemen Deines