01 February 2016

ROMANIA

JUDETUL ARAD

COMUNA SEPREUS

CONSILIUL LOCAL

 

   P  R  O  C  E  S  V  E  R  B  A  L

încheiat astăzi  1 februarie 2016

 la sediul  Primăriei locale cu ocazia desfăşurării şedinţei ordinare  de lucru a Consiliului local Sepreus covocat prin Dispozitia nr. 16 din 26 ianuarie 2016.

  L a sedinta sunt prezenti  10  consilieri din totalul de 11 in functie .

La sedinta participa , domnul secretar  al comunei Sepreus –Cosma Petru ,dl.viceprimar Pintean Ioan , dl.director de scoala Cotuna Emil , d-na insp.cont.Stana Onita , d-na insp.cont.Ardelean Florica .

Procesul verbal este incheiat de doamna Zamfir  Dorina –jurist.

 Presedintele de sedinta  dl.Mako Andras  propune consilierilor alegerea unui nou presedinte de sedinta.

Dl.Mako Andras propune presedinte de sedinta pe dl.Cohan Gheorghe care este ales cu votul celor 10 consilieri din totalul de 11 in functie pe o perioada de 1 luna de zile.Astfel se adopta HOTARAREA cu nr._7_din 01.02.2016.

Se supune la vot continutul procesului verbal de la ultima sedinta , care este aprobat cu votul ,,PENTRU” al celor 10 consilieri PREZENTI la sedinta Consiliului local din totalul de 11 in functie.

  Se da citire la ordinea de zi.

1.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului general de venituri si cheltueli al comunei Sepreus pe anul 2016 si cererea depusa de SC Salubris Rural SRL .

2.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli pe anul 2016 la activitatile finantate integral din venituri proprii , existente pe langa Consiliul local .

3.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli la SC Salubris Rural SRL

4. Proiect de hotarare privind imputernicirea cu mandate special a reprezentantului Consiliului local Sepreus sa voteze in AGA SC Compania de Apa Arad SA bugetul de venituri si cheltueli pe anul 2016 precum si criteriile de performanta pe anul 2016 a membrilor Consiliului de administratie .

5.Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de Reparatii si Investitii pe anul 2016 pe domeniul public al comunei Sepreus concesionat Companiei de Apa Arad SA care se realizeaza din fonduri de intretinere si inlocuire IID.

6.Proiect de hotarare privind stabilirea destinatiei terenurilor apartinand domeniului public al comunei Sepreus predate in concesiune Companiei de Apa Arad SA.

7.Proiect de hotarare privind modificarea art.11 din Hotararea Consiliului local Sepreus nr.30/24.04.2014 cu privire la reprezentarea Comunei Sepreus la perfectarea si incheierea contractului de vanzare cumparare a unui imobil (teren) catre SC Tricotex Orizont SRL.

8.Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de actiuni si lucrari de interes local pe anul 2016 ce vor fi executate de beneficiarii de ajutor social conform Legii nr.416/2001 .

9. Proiect de hotarare privind rezilierea contractului de comodat incheiat intre Comuna Sepreus si SC Salubris Rural SRL.

10.Diverse.

Doamnul presedinte de sedinta vot ordinea de zi , care este aprobata cu votul ,,PENTRU” al celor 10 consilieri PREZENTI din totalul de 11 in functie . Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 8  din 01.02.2016

 

  Se trece la punctul 1 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului general de venituri si cheltueli al comunei Sepreus pe anul 2016 , si analizarea cererilor dl.director de scoala Cotuna Emil si SC Salubris Rural SRL .

Initiator p/primar  Pintean Ioan – viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit aviz favorabil.

Dl.insp.cont. Stana Onita  prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

  - prev.Legii nr.339/2015 Legea bugetului de stat pe 2016 ;

 - prevederile Legii nr.273/2006 actualizata privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare ;

- adresa cu nr.16987/29.12.2015 cu privire la Decizia nr.4300/2015 a d-lui Draganescu seful Administratiei Judetene a Finantelor Publice a jud.Arad prin care ni se comunica repartizarea sumelor defalcate din tax ape valoare adaugata pentru bugetul local al comunei Sepreus pe anul 2016 si estimari pentru 2017-2019 ;

- adresa nr.17155/30.12.2015 privind alocarea sumelor defalcate din TVA pentru finantarea cheltuelilor descentralizate la nivelul comunelor ,oraselor si municipiilor ,sectoarelor si Municipiul Bucuresti ;

- adresa cu nr.72/19.01.2016 a Administratiei Judetene a Finantelor Publice Arad privind repartizarea pe trimester a sumelor allocate din impozitul pe venit , echilibrarea bugetelor locale si sumelor defalcate din TVA pentru finantarea cheltuelilor descentralizate la nivelul comunelor , oraselor si municipiul Bucuresti ;

- adresa la HCJ Arad /2016 privind repartizarea pe unitati administrative teritoriale a cotei de 20% din cotele defalcate din impozitul pe venit pe anul 2016 pentru sustinerea programelor de dezvoltare locala si pentru sustinerea proiectelor de infrastructura care necesita cofinantare locala in anul 2016 si estimari 2017-2019 ;

- anexa la Hotararea CJ Arad privind repartizarea pe unitati a sumelor defalcate din TVA destinate finantarii cheltuelilor privind drumurile judetene si comunale .

  Fata de cele prezentate mai sus se trece la discutii :

Dl.Cotuna Emil prezinta cererea adresata CL cu nr.298/02.01.2016  prin care solicita alocarea unor sume de bani respective jumatate din 47.600 lei pentru achizitionarea de table scolare (sticla ) 10 buc., banci si scaune pentru o sala de clasa , mese (birouri ) 3 buc, Scaune birou 3 buc , dulap documente , scaune gradinita , calculatoare (laptopuri) pentru cabinetul de informatica noi sau second hand 10 buc , aparatura pentru extinderea retelei de internet scoala , amenajarea terenurilor de sport ale scolii , repararea si reconditionarea gardului de pe latura de nord a curtii scolii , reparatii curente , igenizarea spatiului scolar .

Dl.Mladin Simion – este un lucru bun ca directorul de scoala este present la sedinta noastra in ceea ce priveste alocarea unor sume de bani si la scoala .La toate sedintele care au avut loc in judet au participat directorii de scoala pentru ca primaria prin Consiliu Local sa aloce bani pentru scoala .Sunt de accord in ceea ce priveste cererea dl.director privind alocarea unor sume de bani la scoala .Ar trebui sa se amenajeze si scoala veche si gradinita .

Dl.vice referitor la scoala veche am contactat un proiectant care va intocmi proiectul si devizul de lucrari.

Dl.Mako Andras – lucrarea de la scoala o urmareste cineva s-a lucrat la – 16 grade , oare va tine lucrarea

Dl.Cotuna Emil – din cate cunosc eu este diriginte de santier la scoala.

Dl.viceprimar – am primit o circular in ceea ce priveste iluminatul public din localitate , trebuie sa incheiem un contract de prestari servicii cu un operator autorizat , si trebuie sa alocam un jur de 15.000 lei .In ceea ce priveste alocarea unui buget la scoala gimnaziala , in sedinta consiliului de administratie s-a cazut de accord ca in prima faza sa alocam suma de 10.000 lei pentru achizitionarea unui nr.de 10 table ceramic(sticla ) urmand ca la urmatoarele rectificari sa tinem cont si de restul solicitarilor .

-  Amendamente buget : 15.000 iluminat public ;

-   10.000 achizitionat table ceramica

-   10.000 prister scoala

Banii vor fi luati de la cap.Investitii scoala – respective suma de 35.000 lei.

Analizarea cererii SC Salubris Rural SRL privind alocarea sumei de 12.000 lei reprezentand datoriile societatii fata de bugetul de stat

Nefiind discutii la punctul 1 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar . Cu votul  ,,PENTRU “ 10 consilieri  din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” . Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 9  din 01.02.2016.

   Se trece la punctul 2  din ordinea de zi .

  Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli pe anul 2016 la activitatile finantate integral din venituri proprii , existente pe langa Consiliul local .

 Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

D-na insp.cont.Ardelean Florica prezinta consilierilor proiectul avand in vedere urmatoarele :

- referatul compartimentului financiar contabil cu propuneri de aprobare a bugetelor de venituri si cheltueli ale activitatilor existente pe langa Consiliul local , activitati finantate integral din venituri proprii .

 

Nemaifiind discutii la punctul 2 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar . Cu votul ,,PENTRU “  10  consilieri PREZENTI  din totalul de 11 in functie  voteaza ,,PENTRU .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 10 din 01.02.2016.

  Se trece la punctul 3. din ordinea de zi

  Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli la SC Salubris Rural SRL

Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit aviz favorabil.

D-na Ardelean Florica  prezinta propiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Faptul ca la SC Salubris Rural SRL comuna Sepreus este actionar unic

-  Legea nr.186/2004 legea bugetului de stat pe anul 2016 privind obligativitatea aprobarii de catre Consiliile locale a bugetelor de venituri si cheltueli a societatilor comerciale la care unitatea administrative teritoriala este actionar unic sau detine o participatie majoritara ;

-  Proiectul privind bugetul de venituri si cheltueli al SC Salubris Rural SRL pentru anul 2016.

-  prevederile art.36 alin 3 lit.b din Legea nr.215/2001 legea administratiei publice locale republicata cu Nemaifiind discutii la punctul 3 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar . Cu votul ,,PENTRU “  10  consilieri PREZENTI  din totalul de 11 in functie  voteaza ,,PENTRU .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 11 din 01.02.2016.

  Se trece la punctul 4 din ordinea de zi.

   Proiect de hotarare privind imputernicirea cu mandat special a reprezentantului Consiliului local Sepreus sa voteze in AGA SC Compania de Apa Arad SA bugetul de venituri si cheltueli pe anul 2016 precum si criteriile de performanta pe anul 2016 a membrilor Consiliului de administratie .

  Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Adresa cu nr.1348/25.01.2016 a SC Compania de Apa Arad SA prin care solicita Consiliului local mandatarea reprezentantului sa voteze in AGA bugetul de venituri si cheltueli pe anul 2014 situatiile financiare pe anul 2013 precum si obiectivele si criteriile de performanta pe anul 2016 ale membrilor Consiliului de administratie , mandatarea domnului secretar in AGA Compania de Apa .

  Nemaifiind discutii la punctul 4 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 12 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 5 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de Reparatii si Investitii pe anul 2016 pe domeniul public al comunei Sepreus concesionat Companiei de Apa Arad SA care se realizeaza din fonduri de intretinere si inlocuire IID.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  contractul de delegare a Serviciului public de alimentare cu apa incheiat intre Consiliul local si Compania de Apa Arad SA.

-  adresa cu nr.1428/26.01.2016 emisa de catre SC Compania de Apa Arad SA prin care solicita Consiliului local aprobarea Planului de Reparatii si Investitii pe anul 2016 pe domeniul public al comunei Sepreus concesionat Companiei de Apa Arad SA care se realizeaza din fonduri de intretinere , Inlocuire si Dezvoltare (IID) .

  Nemaifiind discutii la punctul 5 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 13 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 6 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind stabilirea destinatiei terenurilor apartinand domeniului public al comunei Sepreus predate in concesiune Companiei de Apa Arad SA.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  contractul de delegare a Serviciului public de alimentare cu apa incheiat intre Consiliul local si Compania de Apa Arad SA.

-  Adresa cu nr.25579/19.11.2015 a SC Compania de Apa Arad SA prin care solicita Consiliului local emiterea unei HCL cu datele privind suprafetele de teren aferente cladirilor concesionate de acesta .

-  Prev.art.36 alin 2 lit c si alin 6 lit.a pct 14 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala ,republicata cu modificarile si completarile ulterioare .

-  Prev.art.31 alin 1 si 4 pct.III .4 din anexe la Legea nr.213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia  , cu modificarile si completarile ulterioare .

  Nemaifiind discutii la punctul 6 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr.14 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 7 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind modificarea art.11 din Hotararea Consiliului local Sepreus nr.30/24.04.2014 cu privire la reprezentarea Comunei Sepreus la perfectarea si incheierea contractului de vanzare cumparare a unui imobil (teren) catre SC Tricotex Orizont SRL.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  HCL nr.30/24.04.2014 privind vanzarea directa a unor terenuri proprietate private a comunei Sepreus catre proprietarii constructiilor edificate pe aceste terenuri ;

-  Prevederile art.11 din Hotararea mai sus mentionata prin care se deleaga Primarul comunei Sepreus dl.Incicau Simion in vederea reprezentarii comunei pentru perfectarea si incheierea actelor de vanzare cumparare ;

-  Imposibilitatea dl.Incicau Simion primarul comunei de a se prezenta in fata notarului in vederea punerii in aplicare a prevederilor hotararii susmentionate ca urmare a starii de boala a acestuia ;

-  Necesitatea delegarii unui alt reprezentant respective dl.viceprimar Pintean Ioan in vederea punerii in aplicare a acestei hotarari.

  Nemaifiind discutii la punctul 7 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 15 din ai.02.2016.

Se trece la punctul 8 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de actiuni si lucrari de interes local pe anul 2016 ce vor fi executate de beneficiarii de ajutor social conform Legii nr.416/2001 .

  Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Referatul compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sepreus prin care se propune aprobarea planului de actiuni si lucrari de interes local pe anul 2016 ce vor fi executate de catre beneficiarii de ajutor social conform Legii nr.416/2001 cu modificarile si completarile ulterioare ;

-  In baza prev.art.6 alin.70 din Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat cu modificarile si completarile ulterioare precum si acelor ale art.28 alin 1 alin 2 lit.a si alin 3 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat aprobate prin HG nr.50/2012.

  Nemaifiind discutii la punctul 8 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 16 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 9  din ordinea de zi.

   Proiect de hotarare privind rezilierea contractului de comodat incheiat intre Comuna Sepreus si SC Salubris Rural SRL.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar.

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Referatul personalului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Sepreus cu propuneri de reziliere a contractului de comodat nr.1/09.10.2012 incheiat intre comuna Sepreus si SC Salubris Rural SRL prin care comuna Sepreus preda unele bunuri mobile acestei societati in vederea desfasurarii activitatii specific acesteia ;

-  Acordul conducerii SC Salubris Rural SRL de a revoca pe cale amiabila a acestui contract de comodat prin incheierea unui act aditional.

  Nemaifiind discutii la punctul 9 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 17 din 01.02.2016

  Se trece la punctul 10 din ordinea de zi.Diverse

 

 Dl.viceprimar am primit o cerere nesemnata din partea unui cetatean al comunei Sepreus privind depozitatrea tractoarelor din curtea primariei care sunt ale societatii SC Agrivest SRL , nu avem un contract incheiat cu societatea mai sus amintita , dar de fiecare data cand am solicitat sprijinul pentru efectuarea mai multor lucrari

l-am avut neconditionat .

Dl.Mako Andras avand in vedere ca va veni Campania electorala dl.vice mi-a promis ca nu vom juca meciurile de fotbal pe alte terenuri din alte localitati .

Dl.vice – la terenul de fotbal nu avem cf-uri , nu stiu daca vom putea face investitii.

 

 

  Nemaifiind alte discutii , sedinta se incheie.

 

 

ROMANIA

JUDETUL ARAD

COMUNA SEPREUS

CONSILIUL LOCAL

 

   P  R  O  C  E  S  V  E  R  B  A  L

încheiat astăzi  1 februarie 2016

 la sediul  Primăriei locale cu ocazia desfăşurării şedinţei ordinare  de lucru a Consiliului local Sepreus covocat prin Dispozitia nr. 16 din 26 ianuarie 2016.

  L a sedinta sunt prezenti  10  consilieri din totalul de 11 in functie .

La sedinta participa , domnul secretar  al comunei Sepreus –Cosma Petru ,dl.viceprimar Pintean Ioan , dl.director de scoala Cotuna Emil , d-na insp.cont.Stana Onita , d-na insp.cont.Ardelean Florica .

Procesul verbal este incheiat de doamna Zamfir  Dorina –jurist.

 Presedintele de sedinta  dl.Mako Andras  propune consilierilor alegerea unui nou presedinte de sedinta.

Dl.Mako Andras propune presedinte de sedinta pe dl.Cohan Gheorghe care este ales cu votul celor 10 consilieri din totalul de 11 in functie pe o perioada de 1 luna de zile.Astfel se adopta HOTARAREA cu nr._7_din 01.02.2016.

Se supune la vot continutul procesului verbal de la ultima sedinta , care este aprobat cu votul ,,PENTRU” al celor 10 consilieri PREZENTI la sedinta Consiliului local din totalul de 11 in functie.

  Se da citire la ordinea de zi.

1.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului general de venituri si cheltueli al comunei Sepreus pe anul 2016 si cererea depusa de SC Salubris Rural SRL .

2.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli pe anul 2016 la activitatile finantate integral din venituri proprii , existente pe langa Consiliul local .

3.Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli la SC Salubris Rural SRL

4. Proiect de hotarare privind imputernicirea cu mandate special a reprezentantului Consiliului local Sepreus sa voteze in AGA SC Compania de Apa Arad SA bugetul de venituri si cheltueli pe anul 2016 precum si criteriile de performanta pe anul 2016 a membrilor Consiliului de administratie .

5.Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de Reparatii si Investitii pe anul 2016 pe domeniul public al comunei Sepreus concesionat Companiei de Apa Arad SA care se realizeaza din fonduri de intretinere si inlocuire IID.

6.Proiect de hotarare privind stabilirea destinatiei terenurilor apartinand domeniului public al comunei Sepreus predate in concesiune Companiei de Apa Arad SA.

7.Proiect de hotarare privind modificarea art.11 din Hotararea Consiliului local Sepreus nr.30/24.04.2014 cu privire la reprezentarea Comunei Sepreus la perfectarea si incheierea contractului de vanzare cumparare a unui imobil (teren) catre SC Tricotex Orizont SRL.

8.Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de actiuni si lucrari de interes local pe anul 2016 ce vor fi executate de beneficiarii de ajutor social conform Legii nr.416/2001 .

9. Proiect de hotarare privind rezilierea contractului de comodat incheiat intre Comuna Sepreus si SC Salubris Rural SRL.

10.Diverse.

Doamnul presedinte de sedinta vot ordinea de zi , care este aprobata cu votul ,,PENTRU” al celor 10 consilieri PREZENTI din totalul de 11 in functie . Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 8  din 01.02.2016

 

  Se trece la punctul 1 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului general de venituri si cheltueli al comunei Sepreus pe anul 2016 , si analizarea cererilor dl.director de scoala Cotuna Emil si SC Salubris Rural SRL .

Initiator p/primar  Pintean Ioan – viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit aviz favorabil.

Dl.insp.cont. Stana Onita  prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

  - prev.Legii nr.339/2015 Legea bugetului de stat pe 2016 ;

 - prevederile Legii nr.273/2006 actualizata privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare ;

- adresa cu nr.16987/29.12.2015 cu privire la Decizia nr.4300/2015 a d-lui Draganescu seful Administratiei Judetene a Finantelor Publice a jud.Arad prin care ni se comunica repartizarea sumelor defalcate din tax ape valoare adaugata pentru bugetul local al comunei Sepreus pe anul 2016 si estimari pentru 2017-2019 ;

- adresa nr.17155/30.12.2015 privind alocarea sumelor defalcate din TVA pentru finantarea cheltuelilor descentralizate la nivelul comunelor ,oraselor si municipiilor ,sectoarelor si Municipiul Bucuresti ;

- adresa cu nr.72/19.01.2016 a Administratiei Judetene a Finantelor Publice Arad privind repartizarea pe trimester a sumelor allocate din impozitul pe venit , echilibrarea bugetelor locale si sumelor defalcate din TVA pentru finantarea cheltuelilor descentralizate la nivelul comunelor , oraselor si municipiul Bucuresti ;

- adresa la HCJ Arad /2016 privind repartizarea pe unitati administrative teritoriale a cotei de 20% din cotele defalcate din impozitul pe venit pe anul 2016 pentru sustinerea programelor de dezvoltare locala si pentru sustinerea proiectelor de infrastructura care necesita cofinantare locala in anul 2016 si estimari 2017-2019 ;

- anexa la Hotararea CJ Arad privind repartizarea pe unitati a sumelor defalcate din TVA destinate finantarii cheltuelilor privind drumurile judetene si comunale .

  Fata de cele prezentate mai sus se trece la discutii :

Dl.Cotuna Emil prezinta cererea adresata CL cu nr.298/02.01.2016  prin care solicita alocarea unor sume de bani respective jumatate din 47.600 lei pentru achizitionarea de table scolare (sticla ) 10 buc., banci si scaune pentru o sala de clasa , mese (birouri ) 3 buc, Scaune birou 3 buc , dulap documente , scaune gradinita , calculatoare (laptopuri) pentru cabinetul de informatica noi sau second hand 10 buc , aparatura pentru extinderea retelei de internet scoala , amenajarea terenurilor de sport ale scolii , repararea si reconditionarea gardului de pe latura de nord a curtii scolii , reparatii curente , igenizarea spatiului scolar .

Dl.Mladin Simion – este un lucru bun ca directorul de scoala este present la sedinta noastra in ceea ce priveste alocarea unor sume de bani si la scoala .La toate sedintele care au avut loc in judet au participat directorii de scoala pentru ca primaria prin Consiliu Local sa aloce bani pentru scoala .Sunt de accord in ceea ce priveste cererea dl.director privind alocarea unor sume de bani la scoala .Ar trebui sa se amenajeze si scoala veche si gradinita .

Dl.vice referitor la scoala veche am contactat un proiectant care va intocmi proiectul si devizul de lucrari.

Dl.Mako Andras – lucrarea de la scoala o urmareste cineva s-a lucrat la – 16 grade , oare va tine lucrarea

Dl.Cotuna Emil – din cate cunosc eu este diriginte de santier la scoala.

Dl.viceprimar – am primit o circular in ceea ce priveste iluminatul public din localitate , trebuie sa incheiem un contract de prestari servicii cu un operator autorizat , si trebuie sa alocam un jur de 15.000 lei .In ceea ce priveste alocarea unui buget la scoala gimnaziala , in sedinta consiliului de administratie s-a cazut de accord ca in prima faza sa alocam suma de 10.000 lei pentru achizitionarea unui nr.de 10 table ceramic(sticla ) urmand ca la urmatoarele rectificari sa tinem cont si de restul solicitarilor .

-  Amendamente buget : 15.000 iluminat public ;

-   10.000 achizitionat table ceramica

-   10.000 prister scoala

Banii vor fi luati de la cap.Investitii scoala – respective suma de 35.000 lei.

Analizarea cererii SC Salubris Rural SRL privind alocarea sumei de 12.000 lei reprezentand datoriile societatii fata de bugetul de stat

Nefiind discutii la punctul 1 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar . Cu votul  ,,PENTRU “ 10 consilieri  din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” . Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 9  din 01.02.2016.

   Se trece la punctul 2  din ordinea de zi .

  Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli pe anul 2016 la activitatile finantate integral din venituri proprii , existente pe langa Consiliul local .

 Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

D-na insp.cont.Ardelean Florica prezinta consilierilor proiectul avand in vedere urmatoarele :

- referatul compartimentului financiar contabil cu propuneri de aprobare a bugetelor de venituri si cheltueli ale activitatilor existente pe langa Consiliul local , activitati finantate integral din venituri proprii .

 

Nemaifiind discutii la punctul 2 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar . Cu votul ,,PENTRU “  10  consilieri PREZENTI  din totalul de 11 in functie  voteaza ,,PENTRU .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 10 din 01.02.2016.

  Se trece la punctul 3. din ordinea de zi

  Proiect de hotarare privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltueli la SC Salubris Rural SRL

Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit aviz favorabil.

D-na Ardelean Florica  prezinta propiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Faptul ca la SC Salubris Rural SRL comuna Sepreus este actionar unic

-  Legea nr.186/2004 legea bugetului de stat pe anul 2016 privind obligativitatea aprobarii de catre Consiliile locale a bugetelor de venituri si cheltueli a societatilor comerciale la care unitatea administrative teritoriala este actionar unic sau detine o participatie majoritara ;

-  Proiectul privind bugetul de venituri si cheltueli al SC Salubris Rural SRL pentru anul 2016.

-  prevederile art.36 alin 3 lit.b din Legea nr.215/2001 legea administratiei publice locale republicata cu Nemaifiind discutii la punctul 3 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar . Cu votul ,,PENTRU “  10  consilieri PREZENTI  din totalul de 11 in functie  voteaza ,,PENTRU .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 11 din 01.02.2016.

  Se trece la punctul 4 din ordinea de zi.

   Proiect de hotarare privind imputernicirea cu mandat special a reprezentantului Consiliului local Sepreus sa voteze in AGA SC Compania de Apa Arad SA bugetul de venituri si cheltueli pe anul 2016 precum si criteriile de performanta pe anul 2016 a membrilor Consiliului de administratie .

  Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Adresa cu nr.1348/25.01.2016 a SC Compania de Apa Arad SA prin care solicita Consiliului local mandatarea reprezentantului sa voteze in AGA bugetul de venituri si cheltueli pe anul 2014 situatiile financiare pe anul 2013 precum si obiectivele si criteriile de performanta pe anul 2016 ale membrilor Consiliului de administratie , mandatarea domnului secretar in AGA Compania de Apa .

  Nemaifiind discutii la punctul 4 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 12 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 5 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de Reparatii si Investitii pe anul 2016 pe domeniul public al comunei Sepreus concesionat Companiei de Apa Arad SA care se realizeaza din fonduri de intretinere si inlocuire IID.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  contractul de delegare a Serviciului public de alimentare cu apa incheiat intre Consiliul local si Compania de Apa Arad SA.

-  adresa cu nr.1428/26.01.2016 emisa de catre SC Compania de Apa Arad SA prin care solicita Consiliului local aprobarea Planului de Reparatii si Investitii pe anul 2016 pe domeniul public al comunei Sepreus concesionat Companiei de Apa Arad SA care se realizeaza din fonduri de intretinere , Inlocuire si Dezvoltare (IID) .

  Nemaifiind discutii la punctul 5 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 13 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 6 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind stabilirea destinatiei terenurilor apartinand domeniului public al comunei Sepreus predate in concesiune Companiei de Apa Arad SA.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  contractul de delegare a Serviciului public de alimentare cu apa incheiat intre Consiliul local si Compania de Apa Arad SA.

-  Adresa cu nr.25579/19.11.2015 a SC Compania de Apa Arad SA prin care solicita Consiliului local emiterea unei HCL cu datele privind suprafetele de teren aferente cladirilor concesionate de acesta .

-  Prev.art.36 alin 2 lit c si alin 6 lit.a pct 14 din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala ,republicata cu modificarile si completarile ulterioare .

-  Prev.art.31 alin 1 si 4 pct.III .4 din anexe la Legea nr.213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia  , cu modificarile si completarile ulterioare .

  Nemaifiind discutii la punctul 6 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr.14 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 7 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind modificarea art.11 din Hotararea Consiliului local Sepreus nr.30/24.04.2014 cu privire la reprezentarea Comunei Sepreus la perfectarea si incheierea contractului de vanzare cumparare a unui imobil (teren) catre SC Tricotex Orizont SRL.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  HCL nr.30/24.04.2014 privind vanzarea directa a unor terenuri proprietate private a comunei Sepreus catre proprietarii constructiilor edificate pe aceste terenuri ;

-  Prevederile art.11 din Hotararea mai sus mentionata prin care se deleaga Primarul comunei Sepreus dl.Incicau Simion in vederea reprezentarii comunei pentru perfectarea si incheierea actelor de vanzare cumparare ;

-  Imposibilitatea dl.Incicau Simion primarul comunei de a se prezenta in fata notarului in vederea punerii in aplicare a prevederilor hotararii susmentionate ca urmare a starii de boala a acestuia ;

-  Necesitatea delegarii unui alt reprezentant respective dl.viceprimar Pintean Ioan in vederea punerii in aplicare a acestei hotarari.

  Nemaifiind discutii la punctul 7 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 15 din ai.02.2016.

Se trece la punctul 8 din ordinea de zi.

  Proiect de hotarare privind aprobarea Planului de actiuni si lucrari de interes local pe anul 2016 ce vor fi executate de beneficiarii de ajutor social conform Legii nr.416/2001 .

  Initiator p/primar Pintean Ioan viceprimar .

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Referatul compartimentului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sepreus prin care se propune aprobarea planului de actiuni si lucrari de interes local pe anul 2016 ce vor fi executate de catre beneficiarii de ajutor social conform Legii nr.416/2001 cu modificarile si completarile ulterioare ;

-  In baza prev.art.6 alin.70 din Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat cu modificarile si completarile ulterioare precum si acelor ale art.28 alin 1 alin 2 lit.a si alin 3 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat aprobate prin HG nr.50/2012.

  Nemaifiind discutii la punctul 8 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 16 din 01.02.2016.

Se trece la punctul 9  din ordinea de zi.

   Proiect de hotarare privind rezilierea contractului de comodat incheiat intre Comuna Sepreus si SC Salubris Rural SRL.

  Initiator p/ primar Pintean Ioan viceprimar.

In sedinta comisiei de buget finante proiectul a primit avizul favorabil.

Dl.secretar prezinta consilierilor proiectul initiat de primar care a avut in vedere urmatoarele :

-  Referatul personalului de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Sepreus cu propuneri de reziliere a contractului de comodat nr.1/09.10.2012 incheiat intre comuna Sepreus si SC Salubris Rural SRL prin care comuna Sepreus preda unele bunuri mobile acestei societati in vederea desfasurarii activitatii specific acesteia ;

-  Acordul conducerii SC Salubris Rural SRL de a revoca pe cale amiabila a acestui contract de comodat prin incheierea unui act aditional.

  Nemaifiind discutii la punctul 9 din ordinea de zi se supune la vot proiectul initiat de primar .Cu votul ,,PENTRU” toti cei 10 consilieri prezenti la sedinta din totalul de 11 in functie voteaza ,,PENTRU” .Astfel se adopta HOTARAREA cu nr. 17 din 01.02.2016

  Se trece la punctul 10 din ordinea de zi.Diverse

 

 Dl.viceprimar am primit o cerere nesemnata din partea unui cetatean al comunei Sepreus privind depozitatrea tractoarelor din curtea primariei care sunt ale societatii SC Agrivest SRL , nu avem un contract incheiat cu societatea mai sus amintita , dar de fiecare data cand am solicitat sprijinul pentru efectuarea mai multor lucrari

l-am avut neconditionat .

Dl.Mako Andras avand in vedere ca va veni Campania electorala dl.vice mi-a promis ca nu vom juca meciurile de fotbal pe alte terenuri din alte localitati .

Dl.vice – la terenul de fotbal nu avem cf-uri , nu stiu daca vom putea face investitii.

 

 

  Nemaifiind alte discutii , sedinta se incheie.

 

 

 

 

 

 

 

 

  PRESEDINTE DE SEDINTA ,  CONTRASEMNEAZA,

  COHAN GHEORGHE  SECRETAR COSMA PETRU 

 

 

 

 

 

  PRESEDINTE DE SEDINTA ,  CONTRASEMNEAZA,

  COHAN GHEORGHE  SECRETAR COSMA PETRU