26 februarie 2009

ROMÂNIA JUDEŢUL MUREŞ COMUNA SUPLAC CONSILIUL LOCAL Tel/fax-0265.456112,Tel.-0265456190 PROCES-VERBAL Încheiat azi 26.02.2009,cu ocazia şedinţei ordinare a Consiliului Local al comunei Suplac ,convocată prin Dispoziţia Primarului nr. 111/20.02.2009. Preşedinte de şedinţă este dl. Molnar Andrei . D.na secretară face apelul şi se constată că nu lipseşte nimeni. Dl. Preşedinte prezintă ordinea de zi Nr. crt. Obiectul Iniţiat de 1. PH. nr. 8 /2009 privind aprobarea a două posturi de asistent personal Primar 2. PH. nr.9/2009 privind stabilirea numărului de gospodării active şi societăţi comerciale în comuna Suplac Primar 3. PH. nr. 10/2009 privind reorganizarea Serviciului voluntar pentru situaţii de urgenţă de categoria III al comunei Suplac Primar 4. PH. nr.11/2009 privind numirea persoanei cu atribuţii de îndrumare ,control şi constatare a încălcării legii în domeniul PSI Primar 5. PH. nr. 12/2009 privind folosirea gratuită a căminelor culturale de către consilierii locali , cu ocazia şedinţelor de prezentare a raportului de activitate periodică. Comisia nr.2 6. Diverse Dl. Preşedinte supune ordinea de zi la vot şi se aprobă în unanimitate de voturi. Dl. Peti Ştefan fiind foarte bolnav, d.nii Consilieri îi permit să plece de la şedinţă. Dl. Peti Ştefan mulţumeşte pentru înţelegere şi părăseşte sala. D.na secretară prezintă procesul-verbal al şedinţei anterioare . - Dl. Primar – “Referitor la taxa de drum aprobat pentru drumul communal 70 ,nu a fost corect stabilit .Suma este prea mică ,ce facem cu 10 lei . De exemplu firma de foraje gaz a lucrat în Laslău Mic şi după terminarea lucrărilor au reparat drumul cu piatră ,ceea ce nu se putea face cu 10 lei .Ar trebui cumva revizuit Hotărârea .” - Dl. Zolog-“ Să anulăm Hotărârea.” - Dl. Rîştei –“ Să ne înţelegem cumva cu ei ,să colaborăm .” - Dl.Bucur –“Noi întotdeauna am avut o colaborare bună cu ei .Ştiţi bine că au reparat drumul nu odată,ne-au ajutat cu ţeavă pentru gardul şcolii din Laslău şi alte asemenea.Vă rog să veniţi cu propuneri clare .” - Dl. Zolog-“ Degeaba tot reapră în afara localităţii unde numai ei circulă.Să repare şi în sat că tot ei au stricat şi acolo.” - Dl. Primar –“Drumul din sat nu a fost finalizat ştiţi bine că nu s-a făcut recepţia pe aceea lucrare .” - Dl. Şerban-“Noi căutăm soluţi ,dar nu ştim ce prevede legislaţia în acest sens. Sugerez să ne adresăm la organele competente ca să ne sfătuiască ce putem face.Nu e bine ca drumul din câmp să fie reparat iar în sat să fie distrus drumul .Ei tot repară , dar numai drumul lor ..” - Dl. Zolog –“Dl. Şerban are dreptate dacă a stricat să repare şi acolo.Trebuie să-I determinăm să repare drumul şi în sat.” - Dl. Bucur- “Să ştiţi că mare lucru nu putem face. Ei au avut întotdeauna punct de lucru pe zona noastră,au făcut întotdeuna transporturi grele pe acele drumuri şi ştiţi bine ,că Societate de gaz a avut întotdeauna şi are atâta influenţă la Prefectură şi Consiliul Judeţean ca să ne preseze să-I lăsăm în pace .E mai avantajos pentru noi să lucrăm cu ei cu înţelegere şi nu cu presiuni,să păstrăm relaţii bune de colaborare . Ne- au ajutat întotdeauna şi ne vor mai ajuta dar să fim şi noi cu puţin bun simţ.” - Dl. Primar –“Cetăţenii din Laslău Mare ar fi bine să tacă să nu se lege de toate , că nu au fost în stare să înprăştie piatra din faţa curţii lor ceea ce a rămas după greder.” - Dl. Zolog – “ Nu –I chiar aşa dl. Primar ,oamenilor trebuie spus ce să facă ,nu se apucă toată lumea şi face ce vrea.Dacă i-aţi fi spus ar fi făcut sigur ,dar chiar Dvs. ziceţi că nu este terminată lucrarea .Atunci ce să facă oameni?” - Dl. Sandor –“ Dacă lucrarea nu a fost recepţionată să nu se preia până nu se face lucrarea cum trebuie .” - Dl.Zolog –“Eu vă rog să fiţi de acord cu oamenii din Laslău să-I înţelegeţi şi să-I sprijiniţi în problemele lor nu să-I combateţi .Nu cer imposibilul.” - Dl. Primar –“ Trebuie să înţelegeţi,că lucrarea nu este finalizată,este şantier în lucru .Până se lucrează la instalaţii nu putem să-I obligăm să repare drumul . Degeaba ne certăm.Trebuie să recunoaştem că societatea de gaz ne ajută mult.” - Dl. Sandor –“Gazul întotdeauna ne-a ajutat mult şi sunt sigur că ne vor mai ajuta.” - Dl.Şerban-“Noi nu suntem contra lor ,dar avem pretenţia să repare drumul ce au stricat la fel ca pe al lor.Nu avem alte pretenţii.” - Dl. Primar –“ În legătură cu Strategia nu este adevărat afirmaţia ,că nu avem hotărâre pentru aprobarea întocmirii strategiei.Există Hotărâre din 2008.” - D.na secretară- “Există aprobare pe altă perioadă -2007-2013.” - Dl. Rîştei-“Eu o rog pe doamna secretară ca să se uite dacă s-a discutat odată o treabă să nu se discute şi a doua oară.” - Dl.Sandor –“ Strategia a fost aprobată pe timpul meu .Dl. Peti s-a referit data trecută la faptul că aţi încheiat contractul fără să ne informaţi şi să ne prezentaţi şi nouă şi că depuneţi ulterior spre aprobare nu înainte aşa cum ar fi normal şi legal . Asta a fost problema ,nu altceva .” - Dl. Molnar –“ Dl. Primar altădată aveţi grijă să nu mai repetaţi aceeaşi greşeală.” - Dl. Koszti –“ În legătură cu propunerea d.nei secretare în legătură cu biblioteca sunt foarte de acord .Nu e bine să se treacă prin grădiniţă ca să ajungi la bibliotecă. Cu o uşă în afară se poate rezolva problema.” - Dl. Primar-“ Nu facem nici o uşă, o să o mut biblioteca înapoi la şcoală că este spaţiu sufficient.” - D.na Koszti Hainal –“ Nu este spaţiu în şcoală.” - D.na secretară- “ Nu poate funcţiona în incinta şcolii biblioteca comunală,ştiţi bine că este restricţionat intrarea persoanelor străine în incinta şcolii .Există lege în acest sens.La biblioteca comunală poate intra oricine ,dar în şcoală este interzis intrarea persoanelor străine de procesul de învăţământ.” - D.na Koszti Hainal-“ În Şoală nu se poate .Căutaţi un alt spaţiu .Poate la fostele birouri CAP.” - Dl. Primar –“ Juridic nu este a noastră.Asociaţia este proprietar .” - D.na Koszti Hainal-“ Faceţi o convenţie cu ei .” - Dl. Sandor –“ Asociaţia nu mai funcţionează.Toţi membri să se adune şi să hotărască desfiinţarea.” Dl. Preşedinte supune procesul-verbal la vot şi se aprobă în unanimitate de voturi. Se trece la primul punct al ordinii de zi : PH. nr. 8 /2009 privind aprobarea a două posturi de asistent personal -Dl. Primar prezintă expunerea de motive şi proiectul de hotărâre avizat favorabil de comisia de specialitate precum şi raportul de specialitateal compartimentului de resort . -Dl.Preşedinte supune proiectul la vot şi se aprobă în unanimitate de voturi . Se adoptă Hotărârea nr. 6/.2009 Se trece la punctul doi al ordinii de zi: PH. nr.9/2009 privind stabilirea numărului de gospodării active şi societăţi comerciale în comuna Suplac -Dl. Primar prezintă expunerea de motive şi proiectul de hotărâre avizat favorabil ce comisia de specialitate . - D.na secretară-„ Domnilor consilieri vă atrag atenţia asupra faptului ,că numărul de 600 gospodării active propus de dl. Primar nu corespunde cu numărul gospodăriilor ce rezultă din raportul de specialitate - listele întocmite conform registrelor agricole care este de 791.Ca atare se poate aproba doar ceea ce există în realitate în acte . Sunt date verificabile şi trebuie să ne asumăm răspunderea.” - Dl. Primar –„ Acesta este un beneficiu pentru cetăţeni pentru,că astfel plătesc mai puţin.” -D-na secretară-„ Eu consider,că dacă Salubriserv-ul solicită numărul de gospodării active atunci şi contractul sa încheiat pe gospodării nu pe persoane. Din ce reiese, că se ia în calcul numărul de opriri a maşinii şi nu cantitatea gunoiului menajer .Suma de 2500 lei pe lună dacă se împarte pe nr. de gospodării reale fiecare familie ar avea de plată 3,16 lei/lună şi nu 2 lei /persoană cum este stabilit.Nu înţeleg de ce s-a stabilit pe persoană dacă contractul este pe gospodării . Actualmente din 2 lei pe persoană ce se încasează, se adună lunar suma de 4414 lei cu 1914 lei mai mult decât este necesar .” -Dl. Primar –„ Dar ştiţi bine că a trebuit să achităm o restanţă de 9400 lei ,pentru cei care nu au plătit .Trebuie să asigurăm un plus din care să se plătescă aceste diferenţe.” -D.na secretară –„ Atunci înseamnă că tot acele persoane care plătesc regulat plătesc şi pentru ceilalţi care nu plătesc .Nu e corect .Stabiliţi aşa cum este contractul ca toţi să poată plăti suma de 3,16 lei/lună .De ce să plătescă familiile cu mai multe persoane câte 10-12 lei în loc de 3,16 lei,iar care nu vor să plătească plătim în locul lor din bugetul local din încasările în plus.” - D.l.Primar –„Dacă nu se poate retrag proiectul de hotărâre.” -Dl. Koszti –„Nu ar trebui amânat ,să se aprobe şi gata.” -Dl.Preşedinte –„Supune la vot şi se aprobă cu 8 voturi pentru şi două abţineri a d.nei Koszti Hainal şi Şerban Vasile . -D-na secretară – „ Dacă nu se ţine seama de raportul de specialitate şi de realitate nu pot să contrasemnez pentru legalitate .Această Hotărâre este un act de bază la întocmirea contractului ,nu doresc să fie Consiliul Local dat în Judecată pentru prejudiciul produs societăţii contractante prin comunicarea unor date eronate .E vorba de mulţi bani şi ca urmare răspundere .” -Dl. Primar –„Retrag proiectul de hotărâre până la clarificare.” -Dl. Viceprimar – „Să se menţioneze că la data de ... au fost 600 de gospodării active.” -Dl. Primar –„ Am retras proiectul.” Se trece la următorul punct al ordinii de zi: PH. nr. 10/2009 privind reorganizarea Serviciului voluntar pentru situaţii de urgenţă de categoria III al comunei Suplac Dl. Primar prezintă proiectul de hotărâre avizat de comisia de specialitate. Dl. Preşedinte supune proiectul de hotărâre la vot şi se aprobă în unanimitate de voturi. Se adoptă Hotărârea nr. 7/2009 Dl. Viceprimar – „ Din acest serviciu fac parte toţi consilierii. Voi organiza o instruire unde veţi fii invitaţi cu toţii.” Se trece la punctul patru al ordinii de zi : PH. nr.11/2009 privind numirea persoanei cu atribuţii de îndrumare ,control şi constatare a încălcării legii în domeniul PSI Dl. Primar prezintă Proiectul de hotărâre avizat de comisia de specialitate . D.l. Preşedinte supune proiectul la vot şi se aprobă în unanimitate de voturi . Se adoptă Hotărârea nr. 8/2009 Se trece la punctul cinci al ordinii de zi : PH. nr. 12/2009 privind folosirea gratuită a căminelor culturale de către consilierii locali , cu ocazia şedinţelor de prezentare a raportului de activitate periodică. D.na Koszti Hainal prezintă proiectul de hotărâre avizat de comisia de specialitate şi menţionează ,că „ nu este corect ca să se perceapă taxe de cămin pentru realizarea atribuţiilor de consilier .De ce nu se percepe taxă şi pentru şedinţe UDMR nu numai pentru PCM.” - Dl. Koszti Laszlo –„ Căminul din Laslău Mic este funcţional ?Au fost depozitate cereale în cămin.Aţi perceput taxă?este golit căminul?” - Dl. Primar –„Nu este gol.” -D.na Koszti Hainal-„ Bine ,că ei pentru depozitare nu plătesc taxă iar noi pentru şedinţe trebuie să plătim.” -Dl. Primar – „ Căminul a fost reparat numai în Suplac .” -Dl. Şerban-„ La Căminul din Laslău Mare se plăteşte ceva taxă,chirie de către cei care folosesc spaţiu pentru cablu-sau ce mai este ?” -Dl. Primar –„ Pentru şedinţa viitoare vă vom prezenta situaţia încasărilor.” -Dl. Sandor-„ Eu propun la fiecare partid să-şi facă sediu şi acolo să facă şedinţe.” -D.na Secretară- „Consilierii conform Statutului au obligaţia de a organiza cel puţin trimestrial şedinţe cu cetăţenii ,să stabilească program de audienţe. La sate ne existând alte posibilităţi toate aceste activităţi se pot organiza doar în căminele culturale iar pentru aşa ceva nu se percepe taxă.Consilierul nu poate plăti pentru realizarea obligaţiilor prevăzute de lege. E aberant.” - Dl. Zolog – „ La alte activităţă ar fi bine să se folosească căminele gratuit pentru organizarea unor întreceri sportive –de exp. Tenis de masă,sau alte activităţi recreative.” Dl. Preşedinte supune la vot proiectul de hotărâre se votează cu 5 voturi pentru –Koszti Hainal,Koszti Laszlo,Molnar Andrei,Şerban Vasile,Zolog Ioan şi 5 voturi contra – Moldovan Vasile,Peti Pal ,Sandor Mihai ,Bucur Leon ,Rîştei Viorel. D.na secretară –„ Se constată că există balotaj.Nu se adoptă hotărâre .Se va reveni într-o altă şedinţă.” -Dl. Primar –„ Eu nu am nici o vină. S-a stabilit la alte activiţăţi 100 lei ,trebuie respectată Hotărârea .” - D.na Secretară –„ Vă daţi seama domnilor ce aţi votat? Restricţionaţi activitatea Dvs. de Consilier local. Vă puneţi pe Dvs. la plată? Consiliul Local este administratorul bunurilor comunei Suplac .Şi pentru obligaţia Dvs. prevăzută de lege stabiliţi taxă? În stradă nu se pot face adunări .Trebuie asigurat un spaţiu pentru primirea cetăţenilor, discutarea problemelor ,prezentarea activităţii Dvs. de Consilier informarea cetăţenilor asupra unor probleme de interes public.De fapt este pusă pe ordinea de zi a şedinţei de azi şi adresa nr. 3098/20.02.2009,a Instituţiei Prefectului referitor la constatarea nerealizării unor atribuţii de către unii consilieri locali–printre care vă încadraţi şi Dvs.” - Dl. Koszti Laszlo – „Vă atrag atenţia ,că dacă nu se eliberează căminul cultural din Laslău Mic mă voi adresa d.lui Prefect.” D.na secretară –„Vă daţi seama, dacă Consilierii care se simt neândreptăţiţi, restricţionaţi în realizarea obligaţiilor de serviciu se adresează d.lui Prefect , ajungem de minunea judeţului?. Nu trebuie înterpretat greşit alte evenimente înseamnă –confirmare,majorat, bacalaureat , alte activităţi familiale ,culturale neprevăzute. În nici un caz şedinţe.” Se trece la ultimul punct al ordinii de zi : Diverse - D.na secretară citeşte adresa Instituţiei Prefectului nr.3098/2009 şi atrage atenţia d.lor consilieri să depună pentru şedinţa următoare raporturile de activitate pentru anul 2008 şi adresa nr. 70/2009 a Şcolii Generale Sf.Nicolae Laslău Mare ,cu privire la organizarea activităţii educative şi recreative. - Dl. Zolog- „Şi noi aşa am spus ,organizat să se poată folosii şi tineretul de curtea şcolii ,nu altfel şi normal asumânduşi răspunderile.Şi cei mari trebuie să se recreeze cu un sport ceva.La Suplac nu intră tinerii în curtea şcolii ?” - Dl. Koszti Laszlo-„Nu ,să nu strice straturile.Trebuie să protejeze culturile directorului şi a nevestei lui .Au împărţit curtea şcolii între ei au dat şi la nevasta şefului de post şi la o altă învăţătoare cred că d.na Imre .Ceilalţi nu au dreptul.” - Dl. Bucur- „ Şcolile au un regulament intern de organizare şi funcţionare ce trebuie asigurat.Nu ne putem noi amesteca în procesul de învăţământ.” - D.na secretară-„ De altfel terenurile ,curţile şcolilor sunt propietatea privată a acestora .” - DL. Primar –„ Din discuţii am înţeles,că aceşti tineri au vorbit foarte urât cu cadrele didactice.” - D.lKoszti Laszlo-„Cadrele să facă plângere la Poliţie.” - Dl. Moldovan –„Să-l ajutăm pe dl. Cioba ,că şi el ne-a ajutat pe noi când au luat personalitate juridică a Şcolii Suplac.” - Dl. Şerban –„ Nu trebuie luat chiar aşa ,totul se poate rezolva cu duhul blândeţii ,întradevăr dacă nu sunt supravegheaţi se pot produce stricăciuni,mizerii . Dar şi problema tineretului trebuie rezolvată cumva. Trebuie şi să se recreeze undeva .” - Dl. Zolog –„Hai să nu le permitem nimica ,curte şcolii cu gardurile pe care le-am făcut arată a puşcărie.” - Dl. Zolog –„ Solicit să se facă panou de afişaj închis în Laslău Mare .Am mai cerut şi altădată.Am discutat în şedinţă cu crescătorii de bovine ce fac parte din Asociaţia Suplac şi am stabilit ca banii de subvenţie să se dea la Primărie pentru a achiziţiona agregate de intreţinere a drumurilor de câmp-buldoexcavator .Să se desfacă contractele făcute anul trecut pe păşune şi să beneficieze Primăria ca atare -comuna - de subvenţia acordată de stat ca să-l poată folosi la intreţinerea păşunilor şi a drumurilor .” - D.na secretară –„ Ceva cositoare ar fi mai folositoare ,aţi văzut cum arată păşunile ,buruieni şi spini.Păşunile trebuiesc curăţate anual.Există lege în acest sens.” - Dl. Primar –„ D.l. Bucerzan de la APIA a spus, că nu se pot desface contractele de păşunat încheiate pe 5 ani.” - Dl. Bucur – „Doar cu acordul părţilor se pot desface contractele.” - Dl. Rîştei –„ Eu doresc să vă relatez o întâmplare cu un Consilier coleg al meu şi să vedeţi care poate fi relaţia nostră de colegialitate. Am avut problemă cu o vacă a mea şi m-am dus la Dr. Koszti Laszlo cam la ora 7,45 .Poarta a fost încuiată şi am claxonat în faţa porţii. Dl. Doctor a ieşit afară şi m-a întrebat de ce claxonez şi a spus să claxonez în munţii apuseni de unde am venit şi să mă duc la Idrifaia ,că am votat cu ei. Mă întreb cum poate un consilier să-şi permită un astfel de comportament care nu odată m-a trimis în Munţii Apuseni şi în şedinţă şi în particular . Cineva a spus ,că noi suntem un organ colegial şi trebuie să fim prieteni .” - Dl. Koszti Laszlo-„ Da dl. Rîştei ,la noi se obişnueşte să claxonezi numai la câini şi la prostituate.La medic ori baţi la poartă,ori îl strigi . De altfel aveţi medic pe Dl. Dr.Keresztes .” - Dl. Rîştei Viorel-„ Vă spun să ştiţi ,că mă voi adresa şi Direcţiei Sanitare-veterinare la dl. Stănciulescu.” - Dl. Koszti –„Şi ce,suntem colegi,beau un pahar de vin sau ceva cu el şi s-a rezolvat.” - Dl. Rîştei –„ Numai ca să vedeţi ce fel de colegi suntem noi.” - Dl. Koszti –„ Suntem noi consilieri amândoi dar nu sunt prieten cu nici unul din voi.Dacă în campanie am fost duşmani , pentru mine rămâneţi duşmani.” - Dl. Rîştei –„Ştiu ,că am devenit duşman de când aţi venit la mine să o votez pe soţia Dvs. de Viceprimar şi nu am votat-o.” - Dl. Peti Pal-„ Data trecută am făcut un proiect cu nişte ţevi şi am primit-o înapoi că nu am fost destul de expliciţi.Omenii au citit procesele –verbale şi spun ,că cei ce vorbesc mult în şedinţe numai cu vorba rămân.Cei ce tac sunt cei care şi fac ceva .” - D.na secretară-„ Nu este problemă cu acel proiect,doar că momentan nu există buget şi dacă nu este raport de specialitate nu avem ce discuta.La fel toate proiectele cu privire la bani sunt date la contabilitate pentru raport contabil.” - Dl. Rîştei –„ Fiecare proces-verbal este afişat în fiecare sat şi oamenii pot citi şi pot vedea activitatea fiecăruia.” - Dl. Koszti –„ Dl. Viceprimar ,ce părere aveţi, ar trebui făcut un program de lucru pentru beneficiarii de ajutor social,să ştie când şi unde să se prezinte la lucru.Ar trebui convocaţi în fiecare a doua vineri pentru a aduna gunoiul din sat.” - Dl. Primar –„Nu vor lua banii până nu desfăşoară orele de lucru stabilite .” - Dl. Koszti –„ Abonamente pentru februarie nu s-au depus de către profesori?” - D.na sceretară –„Pe februarie nu,este depus pe decembrie anul trecut şi pe ianuarie a.c.,dar până la aprobarea bugetului local nu se pot supune aprobării. Sunt date la contabilitate pentru raportul de specialitate.” - D.na Koszti Hainal-„Am înţeles că se va face stomatologie în Suplac.Când ?” - Dl. Primar –„Este Hotărâre de Consiliu pentru închirierea spaţiilor dar nu s-a pus încă în aplicare .Am reparat noi acoperişul dispensarului şi vom vedea încontinuare cum procedăm.” - Dl. Koszti Laszlo-„ Este o problemă în comuna noastră –lipsa medicului de familie la sfârşit de săptămână.Nu se poate face ceva,obliga să facă permanenţă d.na doctor?.” - D.na Secretară-„Avem două cadre tehnice –asistenţi în comună şi este numărul de urgenţă 112.” - Dl. Molnar –„ Chiar dacă este urgenţă nici d.na doctor nu poate face nimic dacă nu există farmacie în comună .Doar cu reţetă tot nu s-a rezovat nimic.” - Dl. Primar –„ Nu sunteţi obligaţi să vă înscrieţi la doamna doctor .” - D.na Koszti Hainal-„ Doamna doctor este plătită şi pe sâmbete şi duminici.Atunci să facă program.” - Dl. Primar –„ Este persoană juridică şi nimeni nu o poate obliga .” - Dl. Şerban –„ Ar trebui cumva să amenajăm un cabinet medical,punct sanitar şi în Laslău Mare ,să nu bată oamenii drumul acela până în Suplac.Să-i oferim ceva favor doamnei doctor.” - Dl. Primar-„ O invităm pe d.na doctor la şedinţă şi să vedem ce se poate face.” - D.na Koszti Hainal-„ Am depus o adresă în legătură cu şcoala Suplac ,de ce nu o prezentaţi ?” - Dl. Primar –„ Am fost la Inspectoratul Şcolar ,dar nu am primit nici un răspuns până nu se instalează un nou Inspector general. Vă voi da răspunsul când voi avea şi eu unul.” - Dl. Koszti Laszlo-„ La Coroi este organizat punct sanitar şi la Şoimuş şi la Odrihei ,acolo de ce se poate şi aici nu .Acolo se plăteşte gazul şi lumina de către primărie .” - Dl. Şerban-„ Căminul din Laslău Mare trebuie reparat ,arată foarte urât.” - Dl. Primar –„ Ştiţi bine că s-a alocat sume pentru cămine dar au fost luate înapoi de Guvern.” - Dl. Rusu-„ În vară se va organiza o tabără în satul Vaidacuta ,unde vă invităm şi pe Dvs.” - Dl. Şerban-„ Eu aş solicita ca Primăria să fie mai deschisă cu Consilierii ,Să fim informaţi permanent să ştim ce se repară,ce se lucrează nu să aflăm de la alţii şi noi habar să nu avem ce se întâmplă.” - Dl. Molnar Andrei – „ Doresc să ridic problema iluminatului public .În mai multe locuri lipsesc becuri în centru ,în stradă la Gliga .Există străzi unde numai un singur bec arde.Ar trebui desfiinţat coşul de gunoi din faţa dispensarului.Se tot depun tot felul de mizerii şi se înprăştie gunoiul în faţa Dispensarului ” - D.na secretară- „ Nu se poate ,ca femeia de serviciu zilnic sau chiar de două ori pe zi să golească coşul într-un săculeţ ,ca să nu se înprăştie pe jos ? Acel loc se poate spune că este un punct comercial cu magazin,bar, farmacie ,nu se poate să nu existe un coş de gunoi.” - Dl. Molnar-„ O altă problemă este ceea a şanţurilor .Între gospodăria lui Tolan şi Libeg nu a fost curăţat şanţul.” Dl. Preşedinte întreabă dacă are cineva-ceva de adăugat la procesul-verbal. Nu mai are nimeni nimic de spus . Dl. Preşedinte mulţumeşte pentru prezenţă şi declară şedinţa închisă. PREŞEDINTE , SECRETAR , MOLNAR ANDREI KERESZTES MATILDA