Primăria Unguraş,
județul Cluj

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • VENITURILE SALARIALE ALE PERSONALULUI
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

FEBRUARIE

  • Monitorul Oficial Local
  • Dispozițiile Autorității Executive (2019)
  • FEBRUARIE
  • DISP .59-privind incadrarea dreptului la ajutorul pt. incalzirea locuintei si recuperarea sumelor rimite necuvenit -BORZASI ANDREI.pdf (1091351 kB)

  • DISP. 16-privind stabilirea indmnizatiei pt. MURESAN ILDIKO.pdf (656619 kB)

  • DISP. 17-privind stabilirea indmnizatiei pt. CZIRA MARIA.pdf (650255 kB)

  • DISP. 18-privind stabilirea SALARIULUI LUNAR ABRUDEAN MONICA.pdf (1177626 kB)

  • DISP. 19-privind stabilirea salariului lunar pentru MORA ADRIANA.pdf (1224559 kB)

  • DISP. 20-privind stabilirea salariului lunar pentru MOLDOVAN DANIELA LILIANA.pdf (1205105 kB)

  • DISP. 21-privind stabilirea salariului lunar pentru KISPAL MARTA.pdf (1185191 kB)

  • DISP. 22-privind stabilirea salariului lunar pentru VANCIA ALEXANDRUNA TATIANA.pdf (1258642 kB)

  • DISP. 23-privind stabilirea salariului lunar pentru POPP MARIA.pdf (1209056 kB)

  • DISP. 24-privind stabilirea salariului lunar pentru LASZLO ANDREEA.pdf (1229400 kB)

  • DISP. 25-privind stabilirea salariului lunar pentru MOCODEAN ILDI ILONA.pdf (1222968 kB)

  • DISP. 26 -privind stabilirea salariului lunar pentru MOCODEAN ALEXANDRU.pdf (1047355 kB)

  • DISP. 27-privind stabilirea salariului lunar pentru MOLNAR DIONISIE.pdf (1185338 kB)

  • DISP. 28-privind stabilirea salariului lunar pentru FULOP STEFAN.pdf (1184700 kB)

  • DISP. 29-privind stabilirea salariului lunar pentru SZABO SZATMARI STEFAN.pdf (1217701 kB)

  • DISP. 30-privind stabilirea salariului lunar pentru RETI PAVEL.pdf (1177812 kB)

  • DISP. 31-privind stabilirea salariului lunar pentru FUSTOS GYOZO BELA.pdf (1225183 kB)

  • DISP. 32-privind stabilirea salariului lunar pentru NAGY BIRO IRMA.pdf (1243387 kB)

  • DISP. 39-privind stabilirea salariului lunar pentru FULOP ILDIKO.pdf (1313425 kB)

  • DISP. 40-privind stabilirea salariului lunar pentru CZIRA EUGEN.pdf (1299910 kB)

  • DISP. 41-privind stabilirea salariului lunar pentru HUNYADI ISTVAN.pdf (1341916 kB)

  • DISP. 42-privind stabilirea salariului lunar pentru ABRUDEA DUMITRU.pdf (1347228 kB)

  • DISP. 43-privind stabilirea salariului lunar pentru DEAK ANA.pdf (1309577 kB)

  • DISP. 44-privind stabilirea salariului lunar pentru LUKACS IULIANA.pdf (1308766 kB)

  • DISP. 45-privind stabilirea salariului lunar pentru SAMARTEAN IOAN.pdf (1350527 kB)

  • DISP. 46-privind stabilirea salariului lunar pentru VASS TIBERIU.pdf (1341058 kB)

  • DISP. 47-privind stabilirea salariului lunar pentru VASS MARIA.pdf (1334574 kB)

  • DISP. 48-privind stabilirea salariului lunar pentru BILEGAN ANA.pdf (1310186 kB)

  • DISP. 49-privind stabilirea salariului lunar pentru CORNEA CORNELIA.pdf (1338907 kB)

  • DISP. 50-privind stabilirea salariului lunar pentru KOVACS ERNO.pdf (1304139 kB)

  • DISP. 51-privind stabilirea salariului lunar pentru MARTON IBOLYA.pdf (1347638 kB)

  • DISP. 52-privind stabilirea salariului lunar pentru MOCODEA EVA.pdf (1317245 kB)

  • DISP. 53-privind stabilirea salariului lunar pentru MORA GRIGORE.pdf (1330494 kB)

  • DISP. 54-privind stabilirea salariului lunar pentru SZABO ZSUZSIKA.pdf (1345064 kB)

  • DISP. 55-privind stabilirea salariului lunar pentru SZABO ROZALIA.pdf (1366454 kB)

  • Disp. 56-prind convocarea CL in sednta ordinara pentru 28.02.2019.pdf (745901 kB)

  • disp. 57-privind stabilirea dreptului la ajutor social pt fam Moldovan Stefana.pdf (1654301 kB)

  • Disp. 58-privind incetarea dreptului la alocatia de sustinere pt fam. BARTA ISTVAN.pdf (1107025 kB)

  • DISP. 60-privind incetarea dreptului la ajutor pt inc locuintei si recuperarea sumelor necuvenitept. POP VIOREL.pdf (1086258 kB)

  • DISP. 61-privind incetarea dreptului la ajutor social pt.fam. KOVACS DANUT.pdf (1118270 kB)

  • DISP. 62-privind incetarea dreptului la ajutor pt. incalzirea locuinti cu lemne si recuperarea sumelor necuvenite pt numitul KOVACS DANUT.pdf (1095387 kB)

  • DISP. 63-privind modificarea alocatiei de sustinere fam. SZATMARI CSABA.pdf (1123386 kB)

  • DISP. 64-privind stabilirea dreptului la ajutor social si la ajutor de incalzire pt. Nagy Fracisc.pdf (1422864 kB)

  • DISP. 65-privind incetarea dreptului la alocatia de sustinere pentru fam GERGELY STEFAN.pdf (1101627 kB)

  • DISP.33-privind salariul lunar pentru MOLNAR GHIZELA.pdf (1361661 kB)

  • DISP.34-privind salariul lunar pentru BORZASI ILDIKO.pdf (1366089 kB)

  • DISP.35-privind salariul lunar pentru EKE PARASCHIVA.pdf (1317836 kB)

  • DISP.36-privind salariul lunar pentru MATYAS KATALIN.pdf (1353714 kB)

  • DISP.37-privind salariul lunar pentru TOTH PIROSKA.pdf (1288155 kB)

  • DISP.38-privind salariul lunar pentru HUNYADI GABRIELA.pdf (1349772 kB)


  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • VENITURILE SALARIALE ALE PERSONALULUI
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Dezbateri publice
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • Oct 20

    ANUNŢ Privind Scoaterea la Licitatie Publică în Vederea Închirierii a Spaţiului in suprafaţă de 52 mp cu destinatie Farmacie Umană

  • Sep 25

    ANUNŢ MEDIU PENTRU PROIECTUL,, DRUMURI AGRICOLE ÎN COMUNA UNGURAŞ JUDEŢUL CLUJ,,.

  • Jul 29

    Anunt mediu

  • May 12

    ANUNT PRIVIND INCHIRIEREA PRIN ATRIBUIRE DIRECTĂ A TERENURILOR AGRICOLE DISPONIBILE DIN DOMENIUL PRIVAT AL COMUNEI AVĂND CATEGORIA DE FOLOSINȚĂ PĂȘUNE

  • Apr 10

    Anunt privind pagubele hidrometeorologice LIVADA

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: str Principala nr. 486
Email: primariacu@yahoo.com
Telefon: 0264-224.650
Fax: 0264-224.700
Cod poștal: 407570

Vizitatori: 873940

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Unguraş | județul Cluj | Dezvoltat de iStorm.ro