Lista cuprinzând informațiile publice care se comunică din oficiu
- Structura organizatorică, atribuțiile compartimentelor, programul de funcționare.
- Numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității si ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice.
- Coordonatele de contact ale primăriei, respectiv: denumirea, sediul, numere de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet.
- Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil.
- Buletinul informativ al informațiilor de interes public.
- Programele și strategiile proprii.
- Lista cuprinzând documentele de interes public.
- Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii.
- Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice.
- Declarațiile de avere ale funcționarilor publici din cadrul primăriei și ale aleșilor locali.
- Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local al comunei Boldur, componența nominală și apartenența politică și componența comisiilor de specialitate.
- Dispozițiile primarului cu privire la stabilirea ordinii de zi a ședințelor consiliului local.
- Proiectele de hotărâri aflate pe ordinea de zi, însoțite de rapoartele de specialitate și întreaga documentație aferentă.
- Hotărârile cu caracter normativ ale Consiliului local.
- Rapoartele anuale de activitate ale primarului, viceprimarului și consilierilor locali, precum și ale comisiilor de specialitate.
- Raportul anual al primarului privind starea economica, socială și de mediu a comunei.
- Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului.
- Procesele verbale ale ședințelor consiliului local.
- Autorizațiile de construire și anexele acesteia eliberate, ținând seama de excepțiile prevăzute de lege.
- Lista beneficiarilor venitului minim garantat.
- Lista de achiziții publice servicii și lucrări.
- Contractele de achiziție publică de peste 5000 de euro.
- Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.
- Lista funcțiilor și a salariilor de bază din cadrul aparatului de specialitate al Primarului.
- Situația statistică privind activitatea de stare civilă (numărul nașterilor, căsătoriilor, deceselor).
- Oferte de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilanul comunei Boldur, a căror publicitate este prevăzută de Legea nr.17/2014.
- Inventarul bunurilor din domeniul public al Unității Administrativ Teritoriale – Comuna Boldur.
- Raport anual privind implementarea Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public.
- Raport anual privind implementarea Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică.
- Publicațiile de vânzare în cadrul procedurii de executare silită.
- Publicații de căsătorie.
- Planul de acțiuni sau de lucrări de interes local, aprobat prin hotărâre a Consiliului local.
- Orice alt document care prin natura sa potrivit obiectului de activitate al Primăriei comunei Boldur, sau în baza unei prevederi legale, constituie un document de interes public.
Lista cuprinzând documentele de interes public produse și/ sau gestionate prin aparatul de specialitate, altele decât cele puse la dispoziție din oficiu
- Documentele privind repartizarea spațiilor cu destinația de locuință, precum și cu privire la închirierea ori concesionarea spațiilor cu altă destinație decât cea de locuință;
- Contractele de concesiune sau închiriere;
- Contractele de atribuire ca urmare a procesului de realizare a achizițiilor publice, inclusiv dosarul achiziției publice;
- Inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul privat al Unității Administrativ Teritoriale - Comuna Boldur.
- Documentele contabile;
- Alte documente din activitatea Primăriei comunei Boldur, cu excepția celor care conțin date personale și informații exceptate de la liberul acces al cetățenilor.
Această listă nu are caracter exhaustiv, conținutul ei poate suferi modificări/completări și revizuiri în funcție de legislația în vigoare, de evoluția și dinamica activității Primăriei comunei Boldur și a documentelor elaborate/gestionate în raport cu aceasta. Totodată există situații în care un document conține atât informații de interes public, cât și informații exceptate de la liberul acces, caz în care documentul respectiv cuprinzând informația de interes public va fi comunicată fără părțile ce conțin informațiile exceptate (urmând ca acestea să fie acoperite printr-o modalitate omisivă din document)
Lista cuprinzând documentele emise și /sau gestionate prin aparatul de specialitate al primarului comunei Boldur, care se exceptează de la liberul acces la informațiile de interes public
- Documentele cu caracter personal care însoțesc hotărârile consiliului local și dispozițiile primarului.
- Dispozițiile cu caracter individual, emise de Primarul comunei Boldur.
- Documentele de stare civilă care privesc statutul civil al persoanei cum ar fi acte și certificate de naștere, căsătorie, de deces, precum și copii ale acestora, dosare de căsătorie, de deces, precum și copii ale acestora, mențiuni referitoare la modificarea statutului civil al persoanei și alte asemenea cu excepția situațiilor statistice referitoare la actele și faptele de stare civila înregistrate la nivelul comunei Boldur.
- Documentele de identitate cum ar fi cartea de identitate provizorie, precum și documentele care au stat la baza emiterii acestora.
- Dosarele de schimbare de nume pe cale administrativă, rectificare, anulare, completare, transcriere certificate de stare civilă, înregistrare tardivă a nașterii.
- Prelucrări de date cu caracter personal, fără consimțământul persoanei vizate.
- Procesele verbale de constatare și sancționare a contravențiilor.
- Cererile, precum și reclamațiile, sesizările și plângerile adresate Primăriei comunei Boldur si Consiliului Local Boldur, fără consimțământul titularilor acestor cereri, reclamații, etc.
- Contractele civile, contractele administrative, dacă acestea conțin clauze de confidențialitate.
- Datele de identificare, natura și cuantumul obligațiilor fiscale, natura, sursa și cuantumul veniturilor, natura, sursa și valoarea bunurilor, plăți, conturi, rulaje, transferuri de numerar, solduri, încasări, deduceri, credite, datorii, valoarea patrimoniului net sau orice fel de informații obținute din declarații ori documente prezentate de către contribuabil/plătitor sau terți.
- Informații primite de la bănci, organe de poliție, instituții care gestionează registre publice sau alte asemenea, care au caracter confidențial.
- Documentele care se întocmesc potrivit Legii protecției civile nr.481/2004, precum și documentele comitetului pentru situații de urgență, întocmite în baza actelor normative în vigoare.
- Documentele cu caracter militar.
- Planul de protecție civilă al comunei Boldur.
- Dosarele aflate pe rolurile instanțelor de judecată și documentele ce le compun în care comuna Boldur, Consiliul local sau una din instituțiile subordonate, este parte.
- Documentele care formează dosarele de personal ale salariaților.
- Informații privind datele personale ale salariaților din aparatul de specialitate al Primarului comunei Boldur, dacă actele normative în vigoare nu prevăd altfel.
- Informațiile privind procedura în timpul cercetării disciplinare, dacă periclitează rezultatul cercetării, se dezvăluie surse confidențiale și se poate pune în pericol viața, integritatea corporală și sănătatea unei persoane în urma cercetării efectuate sau în curs de desfășurare.
- Sesizările, documentele privind cercetarea disciplinară și raportul comisiei de disciplină.
- Registrul general de intrare – ieșire a corespondenței în care se înregistrează în ordine cronologică documentele care intră și ies din instituție, primind număr și data de înregistrare.
- Documente conținute în dosarul achiziției publice care conțin informații clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală, potrivit legii, precum și informații din cadrul propunerilor financiare și/sau fundamentările/justificările de preț/cost, dacă acestea au fost declarate ca fiind confidențiale conform legii.
- Documente ce pot fi considerate secrete de serviciu.
- Rapoartele de audit intern și procesele verbale de control.
- Alte documente cu caracter personal sau prelucrări de date cu caracter personal care cad sub incidența Legii nr.677/2001, pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Această listă nu are caracter exhaustiv, conținutul ei poate suferi modificări/completări și revizuiri în funcție de legislația în vigoare, de evoluția și dinamica activității Primăriei comunei Boldur și a documentelor elaborate/gestionate în raport cu aceasta. Totodată există situații în care un document conține atât informații de interes public, cât și informații exceptate de la liberul acces, caz în care documentul respectiv cuprinzând informația de interes public va fi comunicată fără părțile ce conțin informațiile exceptate (urmând ca acestea să fie acoperite printr-o modalitate omisivă din document).