ANUNȚ CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Comunei Boldur organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante din cadrul Compartimentului social -administrativ
Inspector, clasa I, grad profesional debutant (un post)
Categoria: funcție publică de execuție
În baza art. VII din O.U.G. nr. 156/2024 – alin. (3) lit. a) și art. VII alin. (7)/XI din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, Primăria Comunei Boldur anunță organizarea unui concurs de recrutare a funcției publice de execuție vacante Inspector, cl. I, grad profesional debutant, în vederea ocupării pe durată nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, din cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Boldur, Compartiment social - administrativ.
Condițiile de participare la concursul de ocupare a funcției publice de execuție sunt:
• Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Științelor administrative – specializarea administrație publică sau Științelor sociale – specializarea asistență socială
• Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: 0 ani
Condițiile generale de participare la concurs sunt cele prevăzute la art. 465 din O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din tematică și bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G. nr. 121/2023;
b) cartea de identitate;
c) actul doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) carnetul de muncă şi/sau adeverinţa eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să
ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) diplome de studii sau echivalente, certificate şi alte documente care atestă efectuarea unor
specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior
demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Concursul de recrutare constă în 3 etape succesive:
a) selecția dosarelor de înscriere, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
b) proba scrisă;
c) interviul susținut, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Concursul se va desfășura în data de 07.11.2025, ora 10:00, proba scrisă.
Locul de desfășurare al concursului: sediul Primăriei Comunei Boldur, localitatea Boldur, nr. 176.
Dosarele se depun în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului pe pagina de internet a Primăriei Comunei Boldur şi pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, începând cu data de 06.10.2025 până la data de 27.10.2025, inclusiv, ora 14:00, la Registratura Primăriei.
Date de contact:
Persoană de contact: Lăudăcescu Călin - Cornel, secretarul general al comunei Boldur, telefon: 0256356947, primariaboldur@gmail.com.